مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 دی 1397 ساعت 11:212019-01-03سياسي

توجه ویژه دولت و مجلس به رفع مشکلات معیشتی مردم در بودجه سال 98


عضو هیئت رییسه مجلس از توجه ویژه دولت و مجلس به رفع مشکلات معیشتی مردم در بودجه سال 98 خبر داد و گفت: هر دو قوا با ارائه طرح هایی در نظر دارند مشکلات اقتصادی مردم را کاهش، گرانی های افسارگسیخته را مهار و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، احمد امیرآبادی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت دهه بصیرت که در مسجد فاطمیه برگزار شد، اظهار داشت: سوءتدبیر و بی برنامگی دولت یکی از دلایل شرایط کنونی اقتصادی کشور است، با برنامه ریزی صحیح و تکیه بر توان داخلی می توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد.

وی با اشاره به موضوع برجام و بدعهدی آمریکایی ها در عمل به تعهداتشان افزود: در برجام با جمع کردن سانتریفیوژ های اراک نقد را به نسیه دادیم و طرف مقابل نه تن ها به تعهدات خود دربرداشتن تحریم ها عمل نکرد بلکه طمعش را بیشتر کرد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ظریف هم وزیر می گوید که هدف ما در برجم تحریم ها نبود باید از ایشان پرسید پس هدفتان چه بود، اگر ایجاد اختلاف بین اروپایی ها با آمریکا هدفتان بود باید بگوییم دعوای آن ها باهم دعوای زرگری است چراکه آمریکا و انگلیس پدر و پسر هستند و دعوایشان هم الکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه دولت و مجلس به رفع مشکلات معیشتی مردم در بودجه سال 98

توجه ویژه دولت و مجلس به رفع مشکلات معیشتی مردم در بودجه سال 98