مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 22:462019-01-02اجتماعي

وقوع حادثه در تهران نگران کننده است/ خراسان شمالی؛ استان معین منطقه 3 تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل نجار امشب در آیین پایانی کارگاه آمادگی مدیریت بحران خراسان شمالی با اشاره به اهمیت مسئله مدیریت بحران اظهار کرد: - وقوع حادثه در تهران نگران کننده است/ خراسان شمالی؛ استان معین منطقه 3 تهران رییس سازمان مدیریت بحران کشور، با ابراز نگرانی در خصوص وقوع حادثه احتمالی در تهران گفت: خراسان شمالی استان معین منطقه 3 تهران است و هماهنگی های لازم باید بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل نجار امشب در آیین پایانی کارگاه آمادگی مدیریت بحران خراسان شمالی با اشاره به اهمیت مسئله مدیریت بحران اظهار کرد: فعالیت مدیریت بحران مانند نیرو های مسلح است که نسبت به هرگونه تهدیدی باید آمادگی کامل وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر این که هرلحظه باید آمادگی وقوع حادثه وجود داشته باشد، گفت: با آمادگی باید در همه زمینه ها مردم را کمک کرده و آموزش های لازم را به آنان به صورت مستمر بدهیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور همچنین خواندن قوانین و دستورالعمل ها را برای مدیران بحران شهرستانی لازم دانست و افزود: قوانین و دستورالعمل ها باید بر روی میز مدیران باشد و نسبت به ظرفیت های مردمی شناخت لازم را پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حادثه در تهران نگران کننده است/ خراسان شمالی؛ استان معین منطقه 3 تهران

وقوع حادثه در تهران نگران کننده است/ خراسان شمالی؛ استان معین منطقه 3 تهران