مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 15:152019-01-02دانش

کندی احیای راه ابریشم در یزد


مدیر کل پیشین راه و شهرسازی یزد، یکی از طرح های در دست اقدام یزد را ساخت راه ندوشن – ورزنه  اعلام کرد و گفت: این راه از راه های تاریخی استان یزد و بخشی از راه ابریشم محسوب می شود که متاسفانه به دلیل اعتبارات اندک با روند کندی پیش می رود.

- عکس خبر تزیینی است مدیر کل پیشین راه و شهرسازی یزد، یکی از طرح های در دست اقدام یزد را ساخت راه ندوشن – ورزنه  اعلام کرد و گفت: این راه از راه های تاریخی استان یزد و بخشی از راه ابریشم محسوب می شود که متاسفانه به دلیل اعتبارات اندک با روند کندی پیش می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نقصان محمدی در جمع خبرنگاران پیرامون درخواست جابجایی خود از اداره کل راه و شهرسازی به دانشگاه گفت: به دنبال پایان یافتن مدت زمان ماموریت خود در اداره کل راه و شهرسازی استان خواستار بازگشت مجدد به دانشگاه یزد شدم که مورد موافقت قرار گرفت و اکنون در سمت عضو هیات علمی دانشگاه به احترام امر مهم پاسخگویی دوران تصدی ام در راه و شهرسازی استان در حضور خبرنگاران حضور دارم.

وی با اشاره به وضعیت موجود راه های استان تا پایان سال 1396 گفت: استان یزد تا پایان سال گذشته دارای 751 کیلومتر بزرگراه چهار خطه، 691 کیلومتر راه اصلی، 2399 کیلومتر راه فرعی و 5878 کیلومتر راه روستایی و در مجموع 8278 کیلومتر راه مواصلاتی مختلف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندی احیای راه ابریشم در یزد

کندی احیای راه ابریشم در یزد