مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 دی 1397 ساعت 12:062019-01-02سياسي

نظر آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب زنان در ادارات


آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید با بیان اینکه با تاکید بر اینکه مسؤولان باید مسئله حجاب را جدی بگیرند، گفت: دولت باید این مسئله را ازخود آغاز کرده و بانوان کارمند در ادارات مکلف به رعایت حجاب شرعی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به نامه ارسال شده از سوی جمعی از روحانیون و مردم متدین شهر قم و نگرانی ایشان از وضعیت بدحجابی در شهر قم تصریح کرد: در این نامه از دستگاه های مسؤول خواسته شده است تا نسبت به وضعیت حجاب در استان اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه مقابله با بدحجابی و بی حجابی تنها یک تکلیف شرعی نیست، گفت: این مسئله فساد اخلاقی جوانان، متلاشی شدن خانواده ها، افزایش ارتباطات نامشروع و ارتکاب جنایات را به دنبال دارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه حجاب علاوه بر یک تکلیف شرعی، یک وظیفه اجتماعی است، گفت: 10 درصد جمعیت یکی از کشورهای اروپایی را فرزندان نامشروع تشکیل می دهد و همین مسئله موجب ناامنی در این جامعه شده است.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید مسئله حجاب را امری امنیتی، اجتماعی و قضایی قلمداد کنند، یادآور شد: دولت باید این مسئله را ازخود آغاز کرده و بانوان کارمند در ادارات مکلف به رعایت حجاب شرعی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب زنان در ادارات

نظر آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب زنان در ادارات