مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 دی 1397 ساعت 15:152019-01-01بين الملل

نتانیاهو خروج آمریکایی ها از سوریه را برای اسراییل یک فرصت می داند


یک منبع نزدیک به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت، نتنانیاهو تصمیم رییس جمهور آمریکا برای خارج کردن نیروهای این کشور از سوریه را فرصتی برای اسراییل می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های اسراییلی به نقل از این منبع گزارش دادند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر این باور است که خروج نیروهای آمریکایی از سوریه برای اسراییل یک فرصت است.

منبع یاد شده با اشاره به تماس تلفنی نتانیاهو با دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا پس از اعلام این تصمیم گفت: از زمان اعلام این تصمیم در اواخر دسامبر گذشته، هیچ تغییر در حضور ایرانی ها در سوریه ایجاد نشده است.

نتانیاهو در این گفت وگوی تلفنی از ترامپ نخواست از تصمیمش صرف نظر کند بلکه از او خواست این کار را به صورت تدریجی انجام دهد.

روزنامه عبری زبان هاآرتص در این باره نوشت، یک منبع سیاسی عالی رتبه که با نتانیاهو در آرژانتین حضور دارد به رسانه های اسراییلی در ریو دو ژانیرو گفته است که ترامپ رویکرد مثبتی نسبت به درخواست نتانیاهو برای خروج تدریجی از سوریه داشته است.

منبع یاد شده تاکید کرد، دولت آمریکا پیشتر به نخست وزیر اسراییل درباره طرحش برای خارج کردن نیروهای خود از سوریه اطلاع داده بود و نتانیاهو در این باره دو دوره مذاکره با ترامپ داشته و دو مذاکره آخرش نیز با مایک پامپئو، وزیر خارجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو خروج آمریکایی ها از سوریه را برای اسراییل یک فرصت می داند

نتانیاهو خروج آمریکایی ها از سوریه را برای اسراییل یک فرصت می داند