مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 13:412018-12-30سياسي

محبی نیا در نطق میان دستور: اخلاق در جامعه ما به شکل وحشتناکی به انزوا رانده شده است


نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس گفت: سال آینده را پرحادثه نشان ندهید، سال 97 هنوز به اتمام نرسیده، می گوییم برای سال 98 بلایی در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، جهانبخش محبی نیا در نشست علنی امروز(یکشنبه 9 دی ماه) در نطق میان دستور خود اظهار، داشت: قدردان حضور مردم در 9 دی هستیم زیرا حضور مردم در این روز، رودخانه بزرگ و عمیق انقلاب اسلامی را لای روبی کرد و شاهنامه و شرفنامه انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این ایام برخی افراد در تریبون های رسمی و بعضا عمومی با مردم مغرورانه و با تحکم صحبت می کنند، بیان کرد: این افراد به نحوی صحبت می کنند که انگار مردم رعیت شان هستند، در اسلام، انقلاب اسلامی و نظام شیعی به هیچ جه رعیت نداریم.

رضایت ملت اساس کار و مایه بقای مُلک است وی با بیان اینکه مشروعیت نظام از ملت است، افزود: رضایت ملت اساس کار و مایه بقای مُلک است، به گونه ای با مردم صحبت نکنیم که در بعضی از محافل سیاسی، علمی و آموزشی نتوانیم از آن اصالت ها دفاع کنیم.

محبی نیا با بیان اینکه بعضی افراد آنقدر در پشت تریبون ها با آشفتگی صحبت می کنند که عرق از سر و صورت آن ها می بارد کأنه فتح الفتوح می کنند، ادامه داد: تهدید ملت از جهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محبی نیا در نطق میان دستور: اخلاق در جامعه ما به شکل وحشتناکی به انزوا رانده شده است

محبی نیا در نطق میان دستور: اخلاق در جامعه ما به شکل وحشتناکی به انزوا رانده شده است