مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 دی 1397 ساعت 00:252018-12-29اجتماعي

کاهش علاقمندی دانش آموزان دبیرستانی به حضور در خانه ریاضیات کرمان


مدیر خانه ریاضیات کرمان با بیان اینکه این مرکز علمی در جلب حمایت های مالی و معنوی و برگزاری برنامه های مختلف موفق بوده است، گفت: در حال حاضر مهم ترین دغدغه مسائل مالی نیست، - بلکه کاهش علاقه مندی دانش آموزان دبیرستانی به شرکت در فعالیت های خانه ریاضیات است.

اعظم کریمیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش فعالیت های دانش آموزان مقطع دبیرستان در خانه ریاضیات، گفت: مهم ترین دغدغه من این است که همانند سال های 86 و 87 که دانش آموزان دبیرستانی بیشتر از سایر دانش آموزان علاقمند به حضور در برنامه های خانه ریاضیات بودند، به خانه های ریاضیات بازگردند؛ متاسفانه جذب دانش آموزان دبیرستانی کاهش یافته است.

نمی دانیم آیا این کاهش علاقمندی به حضور در خانه های ریاضیات به این دلیل است که بچه ها دیگر مانند گذشته به رشته ریاضیات علاقمند نیستند؟! گویا به طور کلی در نسل جدید علاقه به ریاضیات کم شده، علاقمندی به فعالیت های خلاقانه خیلی مهم است؛ چون صنعت ما به نیروهای خلاق نیاز دارد اما متاسفانه گرایش ها به سمت رشته های خاص رفته و بچه های دبیرستانی مدام دغدغه کنکور را دارند و فکر می کنند اگر به فعالیت های نامرتبط با کنکور بپردازند وقت خود را هدر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش علاقمندی دانش آموزان دبیرستانی به حضور در خانه ریاضیات کرمان

کاهش علاقمندی دانش آموزان دبیرستانی به حضور در خانه ریاضیات کرمان