مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 دی 1397 ساعت 12:002018-12-27بين الملل

گفت وگوها در فضایی مبتنی بر عزم ایران و روسیه برای توسعه همکاری های نظامی برگزار شد


وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای درباره سفر هیئتی از این وزارتخانه به ایران اعلام کرد که در جریان این سفر رایزنی ها با طرف ایرانی بر روی همکاری دریایی میان تهران و مسکو متمرکز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، سخنگوی وزارت دفاع روسیه با انتشار این بیانیه اعلام کرد که هیئتی به ریاست دریادار ایگور اوسیپوف معاون ستاد کل نیروهای مسلح این کشور به تهران سفر کرده بود و در جریان دومین نشست گروه کاری روسیه - ایران در زمینه تحقق توافقات دوجانبه بین دولتی درباره همکاری های نظامی، ملاقات هایی با مقامات بلندپایه نظامی جمهوری اسلامی انجام داده است.

در این بیانیه همچنین آمده است که رایزنی های مقامات دفاعی روس با همتایان ایرانی بر روی همکاری تهران و مسکو در زمینه دریایی متمرکز بوده است.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه تصریح کرد: گفت وگوها پیرامون موضوعات مختلف در خصوص همکاری نظامی روسیه با ایران، شامل گروه کاری روسیه - ایران برای تحقق توافقات دوجانبه بین دولتی و تعامل میان نیروهای دوطرف بوده که در این میان، توجه ویژه ای نیز به همکاری در زمینه نیروی دریایی صورت گرفته است.

وزارت دفاع روسیه در ادامه آورده است که هیئت نظامی روس از ایران دعوت کرد تا در پنجمین دور از بازی های ارتش های جهان در سال 2019 شرکت کند و همچنین از مشارکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوها در فضایی مبتنی بر عزم ایران و روسیه برای توسعه همکاری های نظامی برگزار شد

گفت وگوها در فضایی مبتنی بر عزم ایران و روسیه برای توسعه همکاری های نظامی برگزار شد