مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 دی 1397 ساعت 10:202018-12-27دانش

مراسم بزرگداشت استاد باستانی پاریزی برگزار شد


مراسم بزرگداشت استاد باستانی پاریزی تحت عنوان «آیینه دار دوران» در سالروز تولد استاد محمدابراهیم باستانی پاریزی با همکاری مجتمع مس سرچشمه در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد.

- مراسم بزرگداشت استاد باستانی پاریزی تحت عنوان آیینه دار دوران در سالروز تولد استاد محمدابراهیم باستانی پاریزی با همکاری مجتمع مس سرچشمه در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه آینه دار دوران با همکاری شرکت ملی صنایع مس ایران، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار می شود و طرح آینه دار دوران شامل تصویرگری آثار مکتوب استاد باستانی پاریزی است.

استاد باستانی پاریزی حق بزرگی بر علم و ادب و فرهنگ و هنر کشور دارد مجید فرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در این مراسم استاد باستانی پاریزی را از برجستگان فرهنگ، ادب و تاریخ کشور خواند و گفت: امروز مصادف با سالروز ولادت این استاد گرامی است که از برنامه ریزان این طرح که خوش سلیقگی به خرج دادند و این مراسم را امروز برگزار کردند تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه استاد باستانی پاریزی حق بزرگی بر گردن همه ما، دانشگاه تهران، جامعه دانشگاهی کشور، علم و ادب و فرهنگ و هنر کشور دارند، اظهار کرد: طبیعی است که برای پاسداشت چنین مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت استاد باستانی پاریزی برگزار شد

مراسم بزرگداشت استاد باستانی پاریزی برگزار شد