مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 دی 1397 ساعت 13:352018-12-26اجتماعي

بازدید سالانه 300 هزار نفر از آبشار رود معجن


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تربت حیدریه گفت: سالانه حدود 300 هزار نفر برای تماشای چشم انداز زیبای آبشار رود معجن به این منطقه گردشگری سفر می کنند.

- علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این آبشار زیبا در فاصله چهار کیلومتری روستای رود معجن قرار دارد و ارتفاع آن به 28 متر می رسد که یکی از جاذبه های گردشگری تربت حیدریه محسوب می شود.

وی به سفر تقریبی 300 هزار نفر در سال برای تماشای این چشم انداز زیبا اشاره کرد و افزود: گلیم، قالی و قالیچه هنر دست مردمان این روستای کوهستانی است که مورد توجه مسافران و گردشگران قرار می گیرد.

آبشار رود معجن، تفرجگاهی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت به ویژه در تعطیلات نوروز و تابستان در 48 کیلومتری شمال غرب این شهر و در بخش بایگ قرار گرفته است.

وی افزود: جاده کوهستانی با پیچ های فراوان جذابیت این منطقه را چندبرابر کرده و سبب جذب گردشگران و مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور به ویژه استان های همجوار شده است.

محمدی بیان کرد: آبشار به گونه ای در پای دیواری قرار گرفته که در چشم تماشاگر، آب با شدت زیاد از میان سوراخی در دل دیوار بیرون می آید و این اتفاق منظره را برای گردشگران جذاب و دیدنی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سالانه 300 هزار نفر از آبشار رود معجن

بازدید سالانه 300 هزار نفر از آبشار رود معجن