مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 08:562018-12-25سياسي

پیام تسلیت دبیر شورای نگهبان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی


آیت الله جنتی در پیام تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان در پی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان پیام تسلیتی به این شرح صادر کردند.

  بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون  قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رضوان الله تعالی علیه به لقاءالله پیوست.

این عالم بزرگوار از چهره های اثرگذار و یاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی بود و در همه عرصه های خدمت به مردم، صادقانه ایفای نقش کرد.

از عضویت در شورای نگهبان، ریاست قوه قضاییه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، ریاست هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه تا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله مسئولیت های خطیر این عالم مبارز و انقلابی بود که در همه این عرصه ها هرگز منافع شخصی و جناحی نتوانست ایشان را از مسیر انقلاب، نظام و رهبری دور کند.

  فقدان این عالم فاضل و سکان اطمینان بخش دوست داران انقلاب، موجب تأثر و تألم جبران ناپذیری است؛ چرا که به یقین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دبیر شورای نگهبان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی

پیام تسلیت دبیر شورای نگهبان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی