مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 01:362018-12-24بين الملل

آسوشیتدپرس: ترامپ در حال از دست دادن بخش مهمی از حامیانش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، یک رسانه آمریکایی با استناد به بررسی های صورت گرفته موسسه نورک (NORC) واقع در دانشگاه شیکاگو از کاهش میزان حمایت از دونالد ترامپ ، - تحلیل نتایج یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد رییس جمهور آمریکا در حال از دست دادن بخش مهمی از حامیانش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، یک رسانه آمریکایی با استناد به بررسی های صورت گرفته موسسه نورک (NORC) واقع در دانشگاه شیکاگو از کاهش میزان حمایت از دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا خبر داده است.

اساس این نظرسنجی که توسط موسسه مذکور برای خبرگزاری آسوشیتدپرس انجام شده زمینه یابی هایی است که از بیش از 115 هزار نفر از شرکت کنندگان در انتخابات میان دوره ای آمریکا به عمل آمده است.

این تحقیق نشان می دهد از میان کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 حامی ترامپ بوده اند 18 درصد می گویند که تنها تا حدی از عملکرد او راضی هستند.

آسوشیتدپرس نوشته این گروه از طرفداران ترامپ، علی رغم اینکه سهم کمی از حامیان او هستند می توانند نقش به سزایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 داشته باشند.

این رسانه در ادامه به مقایسه نظرات این گروه با سایر گروه های هوادار ترامپ پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسوشیتدپرس: ترامپ در حال از دست دادن بخش مهمی از حامیانش است

آسوشیتدپرس: ترامپ در حال از دست دادن بخش مهمی از حامیانش است