مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 14:412018-12-24ورزشي

بازگشت «پدرخوانده» با سمت مشاور به اولدترافورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سان انگلیس روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: شیاطین سرخ پس از بازنشستگی فرگوسن در سال 2013، برای زنده نگه داشتن میراث او تقلای فراوانی کردند؛ - گزارش ها حاکی از آن است که سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه ای تیم فوتبال منچستریونایتد پس از انتصاب اوله گانر سولسشر به سمت سرمربیگری این تیم، به عنوان مشاور تعویض طلاییش به اولدترافورد باز می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه سان انگلیس روز دوشنبه با درج این خبر نوشت: شیاطین سرخ پس از بازنشستگی فرگوسن در سال 2013، برای زنده نگه داشتن میراث او تقلای فراوانی کردند؛ این در حالی است که نه دیوید مویس ، نه لوییس فن خال و نه حتی خوزه مورینیو نتوانستند شایستگی خود را برای جانشینی افسانه اسکاتلندی، نشان دهند.

براساس گزارش روزنامه سان ، فرگوسن در تلاش برای بازگرداندن بخشی از هویت از دست رفته به یونایتد، در انتصاب سولسشر به عنوان سرمربی موقت تیم محبوبش نقش بسزایی ایفا کرده است.

سولسشر در دوران فوتبالی خود، در 360 بازی که در دوران حضور فرگوسن روی نیمکت قرمزها به میدان رفت، 126 گل به ثمر رساند و همگان امیدوارند او بتواند پیش از دریافت حکم دائمی شدن از سوی باشگاه در تابستان سال آینده، حس خوب دوران طلایی را به یونایتد غمگین کنونی، بازگردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت «پدرخوانده» با سمت مشاور به اولدترافورد

بازگشت «پدرخوانده» با سمت مشاور به اولدترافورد