مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 دی 1397 ساعت 13:502018-12-24اجتماعي

متولیان امامزاده عبدالله هنوز کار خودشان رامی کنند...


«باید برای بخش پشتی امامزاده عبدالله هم فکر دیگری کرد، فعلا صحن اصلی را سروسامان می دهیم، برای صحن های بعدی و حیاط ِ مقبره ها در جلسات با بزرگان و متولیان هر کدام از مقبره های خانوادگی، - باید برای بخش پشتی امامزاده عبدالله هم فکر دیگری کرد، فعلا صحن اصلی را سروسامان می دهیم، برای صحن های بعدی و حیاط ِ مقبره ها در جلسات با بزرگان و متولیان هر کدام از مقبره های خانوادگی، باید بتوانیم آن ها را نیز سروسامان بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمتر از یک ماه دیگر، ساعت و تقویم ها روی یک سال می چرخند؛ از طرحی که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرری با نام ساماندهی و هم سطح کردن قبرهای امامزاده عبدالله آغاز کرد.

هر چند ابتدا با هشدارها، تهدیدها و درخواست های متولیان میراث فرهنگی قدری از کار خود کاست اما همچنان مصر بر ادامه دادن این طرح ساماندهی بدون درنظر گرفتن ان چه که هویت این قبرستان تاریخی محسوب می شد، حتی در هر زمانی که مدیریت شهری، مسئولان شورای شهر و حتی فرمانداری این شهر تاریخی به دیدن وضعیت به هم ریخته ی قبرستان تاریخی امامزاده عبدالله رفتند.

ساعت شنی متولیان قبرستان تاریخی امامزاده عبدالله هنوز به پایان دانه های شنی خود نرسیده، از اوایل بهمن سال گذشته تا همین امروز این ساعت به مرور و با آرامش خاطر کار می کند و هر روز متولیانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان امامزاده عبدالله هنوز کار خودشان رامی کنند...

متولیان امامزاده عبدالله هنوز کار خودشان رامی کنند...