مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 دی 1397 ساعت 11:512018-12-22ورزشي

قدردانی فدراسیون کشتی از تماشاگران خونگرم اردبیلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مردم کشتی دوست اردبیل در جریان پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به ویژه در دیدار فینال که بیش از 8 هزار نفر در سالن مسابقات حضور داشتند و هزاران نفر نیز نتوانستند به .

- فدراسیون کشتی از حضور پرشور و استقبال گرم مردم اردبیل از پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مردم کشتی دوست اردبیل در جریان پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان به ویژه در دیدار فینال که بیش از 8 هزار نفر در سالن مسابقات حضور داشتند و هزاران نفر نیز نتوانستند به دلیل پر شدن ظرفیت سالن شش هزار نفری حسین رضا زاده به تماشای این مسابقه بنشینند، علاقه خود را به پرافتخارترین ورزش کشور کشتی نشان دادند.

مسئولان فدراسیون کشتی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم اردبیل، قطعا با داشتن چنین سرمایه های ارزشمندی با انگیزه بیشتر برای اعتلای هرچه بیشتر پرافتخارترین ورزش کشور تلاش می کنند.

پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 29 و 30 آذرماه در شهر اردبیل برگزار و تیم بیمه رازی اردبیل با شکست نماینده کشور روسیه در این مسابقات بعنوان قهرمانی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی فدراسیون کشتی از تماشاگران خونگرم اردبیلی

قدردانی فدراسیون کشتی از تماشاگران خونگرم اردبیلی