مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آذر 1397 ساعت 14:362018-12-21سياسي

مدارس سیستان وبلوچستان تا 2 سال آینده به سیستم گرمایشی استاندارد ‏مجهز می شوند


وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مدرسه دختران سوه حسنه زاهدان که چند روز قبل دچار آتش سوزی شد، گفت: تمامی مدارس استان سیستان وبلوچستان نهایتا تا 2 سال آینده به سیستم گرمایشی استاندار ‏مجهز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان, دقایقی پیش محمد بطحایی وزیر آموزش وپرورش، به همراه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسوولین کشوری و استانی از مدرسه دختران سوه حسنه که چند روز پیش دچارحادثه آتش سوزی شد، بازدید کردند.

سیدمحمد بطحایی در جمع خانواده های دانش آموزان جانباخته در زاهدان، اظهار کرد: با افراد خاطی در این واقعه به طور قانونی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

‏ وی ادامه داد: بی شک به جز نیروهای این مدرسه، افرادی از اداره آموزش و پرورش نیز کوتاهی هایی داشته اند که طی امروز ‏و با حضور مقامات مرتبط وزارت آمورش و پرورش، جلسه فوق العاده هیأت رسیدگی به تخلفات اداری برای رسیدگی به قصور ‏و تخلفات کارکنانی که در بروز حادثه نقش داشته اند تشکیل خواهد شد.

‏ وی اظهار کرد: وجود مدارس غیراستاندارد در سطح کشور یکی از مشکلاتی است که با آن روبرو هستیم و جمع آوری این ‏مدارس نیازمند عزم عمومی است و ما نیز در وزارتخانه آموزش و پرورش تلاش می کنیم تا این مدارس هر چه سریعترحذف ‏شوند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادث تلخ و ناگواری در هیچ کج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس سیستان وبلوچستان تا 2 سال آینده به سیستم گرمایشی استاندارد ‏مجهز می شوند

مدارس سیستان وبلوچستان تا 2 سال آینده به سیستم گرمایشی استاندارد ‏مجهز می شوند