مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:562018-12-19دانش

دانشگاه کارآفرین در حوزه آموزش و پژوهش باید هدفمند باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم نکوداشت روز پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، - رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در دانشگاه کارآفرین هم موضوع آموزش و هم موضوع پژوهش هدفمند باید نهادینه شود تا بتوانیم ایده ها را به کسب و کار دانش بنیان تبدیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم نکوداشت روز پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، با حضور ابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان، 27 آذر ماه در سالن خلیج فارس برگزار شد.

علی نجفی نژاد، رییس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان، در این مراسم ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: تعامل و همکاری حوزه ودانشگاه موجب تحولات تاثیرگذار ومثبت در جامعه خواهد شد.

وی افزود: در هفته پژوهش محققان و دانشگاهیان با نگاهی به عملکرد یکساله خود باید ببینند تا چه میزان توانسته اند پژوهش هدفمند در راستای حل مشکلات جامعه داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: دانشگاهیان به عنوان خط مقدم توسعه علمی، باید با کمک امکانات، زیرساخت ها و دانشجویان، مسائل و دغدغه های کشور را برطرف نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کارآفرین در حوزه آموزش و پژوهش باید هدفمند باشند

دانشگاه کارآفرین در حوزه آموزش و پژوهش باید هدفمند باشند