مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:412018-12-19اجتماعي

تمام محورهای اصلی و فرعی کردستان باز است


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: براساس تصاویر دریافتی دوربین های نظارت تصویری و گزارشات گشت های راهداری تمامی محورهای استان باز و تردد بصورت عادی و روان در آنها جریان دارد.

- دانش زندی در گفت وگو با خبرنگار فارس از سنندج اظهار کرد: براساس تصاویر دریافتی دوربین های نظارت تصویری و گزارشات گشت های راهداری در حال حاضر  تمامی محورهای استان باز و  تردد بصورت عادی و روان در آنها جریان دارد.

وی با بیان اینکه در گردنه ها به دلیل وزش باد، کولاک سطح جاده گزارش شده است،گفت: عوامل راهداری مستقر در این محورها به صورت مقطعی نسبت به پاکسازی و نمک پاشی اقدام می کنند.

  رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اضافه کرد: با تلاش بی وقفه عوامل راهداری، محورهای روستایی استان هم بازگشایی شده و در حال حاضر تنها مسیر دسترسی به 20 روستا مسدود است.

به گفته وی، تلاش برای بازگشایی مسیر دسترسی به این روستاها ادامه دارد و اکیپ های راهداری مشغول برف روبی و پاکسازی این محورها هستند.

وی از همه مردم خواست از تردد و مسافرت های غیرضروری در ایام زمستان به ویژه هنگام بارش برف و باران خودداری کنند و گفت: در صورتیکه مجبور به تردد در محورهای استان هستند قبل از عزیمت آخرین اطلاعات وضعیت جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای اصلی و فرعی کردستان باز است

تمام محورهای اصلی و فرعی کردستان باز است