مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:312018-12-19سياسي

شناور های اورژانس در راه خلیج فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در گفت وگویی درباره وضعیت ناوگان دریایی اورژانس کشور، گفت: همانطور که ناوگان هوایی اورژانس را توسعه دادیم، - رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه در حال توسعه اورژانس دریایی هستیم، گفت: در حال حاضر اضافه کردن پنج فروند شناور دریایی اورژانس در دستور کارمان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در گفت وگویی درباره وضعیت ناوگان دریایی اورژانس کشور، گفت: همانطور که ناوگان هوایی اورژانس را توسعه دادیم، در حال حاضر هم به دنبال تکمیل و توسعه ناوگان دریایی اورژانس هستیم.

باید توجه کرد که در گذشته فقط پنج بالگرد اورژانس داشتیم، اما در حال حاضر با اقداماتی که انجام شده 40 بالگرد و پایگاه اورژانس هوایی تامین و ایجاد شده که واقعا افتخاری برای کشور است.

وی با بیان اینکه البته عدم تامین بالگرد دید در شب برای اورژانس، از نقاط ضعف مان محسوب می شود، افزود: به هر حال اینکه توانستیم 40 فروند بالگرد برای اورژانس هوایی تامین و تعداد قابل توجهی از مصدومان را به سرعت جابجا کنیم، جای افتخار دارد.

کولیوند ادامه داد: در حوزه اورژانس دریایی نیز می خواهیم همین مسیر را طی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناور های اورژانس در راه خلیج فارس

شناور های اورژانس در راه خلیج فارس