مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 11:062018-12-19اقتصادي

فارس گزارش می دهد ساز ناکوک زمانه پس از 30 سال خدمت!


سال ها زحمت کشیدن، از هفده سالگی تا حداقل پنجاه سالگی، دور بی پایان کار کردن برای یک لقمه نان، حالا فقط با حقوق نهایتا 2 میلیونی باید عائله اش را سروسامان بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ابلاغیه همسان سازی حقوق سال 97 بازنشستگان موظفان و مشترکان صندوق بازنشستگی کشور و سازمان تامین اجتماعی و نیروهای مسلح با امضای دو رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور خطاب به وزیر کار و رفاه اجتماعی و وزیر دفاع در اوایل امسال داده شد.

در این ابلاغیه جداول همسان سازی حقوق بازنشستگان، موظفان و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح به همراه امتیازهای آنان طبق قانون مدیریت خدمات کشوری برای اجرا ابلاغ شد اما هنوز در پیچ و خم های اعتباری دولت و مجلس گرفتار است.

سال پیش بود که مجلس در برنامه مصوب کرد که نباید حقوق بازنشستگان با شاغلین تا به این حد متفاوت باشد چراکه در حال حاضر افرادی که بعد از سال 72 بازنشسته می شوند، حقوقشان با شاغلین یکسان است اما مهم این است عده ای از قبل با حقوق ناچیز بازنشستگی ماندند و با اینکه تصویب شد که آن ها حداقل بین 10 تا 20 درصد حقوق شاغلین را بگیرند اما متاسفانه این مصوبه هم به دلیل بار مالی عملیاتی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد ساز ناکوک زمانه پس از 30 سال خدمت!

فارس گزارش می دهد ساز ناکوک زمانه پس از 30 سال خدمت!