مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 10:402018-12-19بين الملل

درخواست اتحادیه عرب از شورای امنیت برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین


اتحادیه عرب در نشست فوق العاده خود از شورای امنیت خواست اسراییل را برای توقف تجاوزهایش علیه فلسطین تحت فشار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه عرب در نشست فوق العاده ای در سطح سفیران در قاهره از شورای امنیت خواست هرچه سریع تر اسراییل را برای توقف تجاوز خود و تحریک ملت فلسطین تحت فشار قرار دهد.

به نقل از آناتولی، اتحادیه عرب در بیانیه پایانی نشست خود جنایت های گسترده اسراییل علیه ملت فلسطین را محکوم کرده و آن را براساس قوانین بین المللی انسانی، قوانین بین المللی حقوق بشری و کنوانسیون های دادگاه های بین المللی جنایت جنگی و ضد انسانی دانست.

در این بیانیه آمده است، این جنایت ها در حال حاضر در کرانه باختری به صورت محاصره، حملات گسترده به شهرها و روستاهای فلسطینی، مسدود کردن راه ها با ایست های بازرسی نظامی، ادامه اعدام میدانی بدون محاکمه، حمله به غیرنظامیان و تخریب منازل و دارایی های آنها و نیز آزار و اذیت فلسطینیان توسط ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان تندرو در حال انجام است.

همچنین اتحادیه عرب تصمیم گرفت، تیم بلندپایه ای از کشورهای عضو اتحادیه و دبیرخانه آن برای دیدار با مقامات برزیلی و استرالیایی تشکیل دهد و از این دو کشور بخواهد به قوانین بین المللی و قطعنامه های مشروع بین المللی درباره قدس اشغالی پایبند باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اتحادیه عرب از شورای امنیت برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین

درخواست اتحادیه عرب از شورای امنیت برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین