مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 10:112018-12-19بين الملل

تعمیق روابط دوجانبه محور رایزنی مقامات ازبکستان و اتریش


ششمین دور رایزنی های سیاسی بین وزارت های امور خارجه ازبکستان و اتریش در «تاشکند» برگزار و در آن طرفین چشم انداز تعمیق بیش از پیش روابط دوجانبه را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، ششمین دور رایزنی های سیاسی بین وزارت های امور خارجه ازبکستان و اتریش روز 17 دسامبر در تاشکند برگزار و در آن طرفین چشم انداز تعمیق بیش از پیش روابط دوجانبه را بررسی کردند.

در این دیدار که هیئت های ازبکستان و اتریش به سرپرستی دلشاد احداف معاون وزیر امور خارجه ازبکستان و الکساندر مارشیک مدیر سیاسی وزارت فدرال در مسایل اروپا، همگرایی و امور خارجی اتریش حضور داشتند، تعمیق روابط دوجانبه و همچنین موضوعات منطقه ای و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

طرفین تاکید کردند که تحکیم همکاری های متقابل بین وزارت های امور خارجه 2 کشور شرایط مناسبی را برای توسعه بیش از پیش روابط بین دولتی ایجاد می کند و جوابگوی منافع هر 2 کشور است.

در این دیدار همچنین تماس های ازبکستان و اتریش در سطوح مختلف از جمله برگزاری نشست مشترک اقتصادی و بازرگانی در سال 2019 میلادی، از سرگیری فعالیت کمیسیون بین دولتی که نشست آخر آن 5 سال قبل برگزار شده، بررسی شد.

طرفین تاکید کردند مبادلات بازرگانی 2 کشور طی 9 ماه گذشته سال 2018 میلادی از سطح 71 میلیون دلار فراتر رفته و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیق روابط دوجانبه محور رایزنی مقامات ازبکستان و اتریش

تعمیق روابط دوجانبه محور رایزنی مقامات ازبکستان و اتریش