مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 10:062018-12-19اقتصادي

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت حدود 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به 22 واحد صنعتی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بهروز اسودی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب بسته های حمایتی و تأمین مالی بنگاه های تولیدی استان و با آغاز پرداخت تسهیلات رونق تولید سال 97، بیش از 2200 میلیارد ریال تسهیلات به 50 واحدهای تولیدی متقاضی پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: از مجموع پرداخت تسهیلات به 50 واحد تولیدی استان سهم صنعت 22 واحد به ارزش 2 هزار میلیارد ریال و سهم کشاورزی 28 واحد به ارزش 200 میلیارد ریال است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون 637 واحد تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند که پرونده بیش از 350 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود 9 هزار میلیارد ریال به بانک های عامل استان معرفی شده است.

وی تصریح کرد: در چهاردهمین جلسه کمیته تأمین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط، درخواست هجده واحد متقاضی تسهیلات در سال جاری با حضور نمایندگان بانک های عامل و واحدهای تولیدی متقاضی بررسی و جهت تصمیم گیری نهایی و معرفی به بانک های عامل به دبیرخانه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ارجاع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان سمنان

پرداخت 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع استان سمنان