مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 09:502018-12-19سياسي

خرید و فروش زمین توسط اعضای شورای ​شهر!؟


رییس شورای شهر کرمان در پاسخ به این شبهه که اعضای شورای شهر به خرید و فروش زمین پرداخته اند، تصریح کرد: هیچ یک از اعضای شورای شهر به خرید و فروش زمین نپرداخته است لذا اگر خبرنگاران یا افراد دیگر سندی در این زمینه دارند، - ارایه کنند تا بررسی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای شهر کرمان مسافران اتوبوس مطالبه گری بسیج رسانه بودند محمد فرشاد در پاسخ به انتقاد برخی خبرنگاران مبنی بر دعوت رسانه های خاص در جلسات شورا گفت: حضور خبرنگاران و مردم در جلسات شورای شهر بلامانع است و هیچ مصوبه ای در شورا بدون حضور خبرنگاران تصویب نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور خبرنگاران در کمیسیون های تخصصی هیچ منع قانونی ندارد اما حضور خبرنگاران در کمیسیون های تخصصی ضرورت ندارد.

پارک شورا نخستین مقصد این اتوبوس برای توضیح اعضای شورا در مورد میزان استانداردهای این پارک و مخصوصا وسایل بازی آن بود؟ رییس شورای شهر کرمان با بیان این مطلب که شورای شهر ماهیت اجرایی ندارد و دیگر اعضای شورای شهر عنوان کردند که عمده وسایل بازی کودک این پارک استاندارد هستند و فقط چند مورد باید استانداردسازی شوند.

زمان افتتاح پروژه های عمرانی موروثی شورا رییس شورای شهر کرمان از پروژه های ناتمامی که به این شورا به ارث رسیده بودند، سخن به میان آورد و بیان کرد: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش زمین توسط اعضای شورای ​شهر!؟

خرید و فروش زمین توسط اعضای شورای ​شهر!؟