مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 08:562018-12-19بين الملل

تلاش رییس رژیم صهیونیستی برای تفرقه افکنی بین ایران و مولداوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه تلاش های رژیم صهیونیستی برای تفرقه افکنی بین جمهوری اسلامی ایران و متحدان بین المللی آن، - رییس رژیم صهیونیستی در دیدار با رییس جمهور مولداوی، ضمن تکرار ادعا های بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران، از او خواست تا پیامی را به تهران منتقل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه تلاش های رژیم صهیونیستی برای تفرقه افکنی بین جمهوری اسلامی ایران و متحدان بین المللی آن، تل آویو این بار مولداوی را هدف نفرت پراکنی خود قرار داد.

رووین ریولین رییس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در دیدار با ایگور دادان رییس جمهور مولداوی مدعی شد که ایران نه تنها برای غرب آسیا و تمام جهان، بلکه برای مولداوی نیز خطرناک است.

به نوشته روزنامه جروزالم پست وی با ادعای اینکه ایران با نفوذ روزافزون خود در منطقه، خطر بالقوه ای برای اسراییل به حساب می آید، گفت: نباید اجازه دهیم ایران به بی ثبات کردن منطقه ادامه دهد .

رییس رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به حمایت های ایران از جنبش های مقاومت در منطقه مانند حزب الله و حماس و همچنین مطرح کردن خطوط قرمز اسراییل، مدعی شد: نباید اجازه دهیم ایران به حمایت از حزب الله، که 120 هزار راکت آماده را به سمت ما نشانه رفته و موجودیتمان را با خطر مواجه ساخته، ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش رییس رژیم صهیونیستی برای تفرقه افکنی بین ایران و مولداوی

تلاش رییس رژیم صهیونیستی برای تفرقه افکنی بین ایران و مولداوی