مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 04:202018-12-19اجتماعي

ابلاغ دستورالعمل برگزاری یلدا در مهدهای کودک/ جشن لاکچری ممنوع


مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری جشن ها و اعیاد ملی_مذهبی مانند شب یلدا در مهدهای کودک گفت: دستورالعمل مربوط به نحوه برگزاری این مراسم از سوی سازمان بهزیستی به این مراکز ابلاغ شده است.

- محمد نفریه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به فرارسیدن شب یلدا به عنوان یکی از مراسم های ملی ایرانی، افزود: دستورالعمل برگزاری مراسم ملی و مذهبی به مهدهای کودک ابلاغ شده و در عین حال مراکز دارای مجوز از برگزاری برخی مراسم که ریشه در رسوم ملی و مذهبی ندارند، منع شده اند.

وی با اشاره به برخی جزییات این دستورالعمل اظهار کرد: رعایت شئون اسلامی، خودداری از صرف هزینه های بالا و رضایت والدین برای شرکت فرزندانشان در این مراسم از جمله مواردی است که باید رعایت شود.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با بیان اینکه برخی مراسم ملی مانند جشن یلدا و عید نوروز و مراسم مذهبی مانند عید قربان، فطر و.

از جمله این مراسم هستند، تصریح کرد: کلیات برگزاری این دست مراسم ابلاغ شده و جزییات آن بر عهده خود مدیران مراکز است.

نفریه در پایان تاکید کرد: این مراسم از جمله مراسم شب یلدا نباید به شکل لاکچری برگزار شوند و هزینه زیادی را به خانواده ها تحمیل کنند بلکه هدف اصلی آشنایی کودکان با رسوم ملی و مذهبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل برگزاری یلدا در مهدهای کودک/ جشن لاکچری ممنوع

ابلاغ دستورالعمل برگزاری یلدا در مهدهای کودک/ جشن لاکچری ممنوع