مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آذر 1397 ساعت 00:052018-12-18فرهنگي

دوست ندارم از تلخی «بانوی عمارت» بگویم


عزیزالله حمیدنژاد که پیش از این بیشتر با پروژه های سینمایی اش خصوصا فیلم «اشک سرما» شناحته می شد، این روزها کارگردانی سریالی را عهده دار شده است که خوب دیده می شود.

- عزیزالله حمیدنژاد که پیش از این بیشتر با پروژه های سینمایی اش خصوصا فیلم اشک سرما شناحته می شد، این روزها کارگردانی سریالی را عهده دار شده است که خوب دیده می شود.

او در مقام کارگردان بانوی عمارت از شرایط سخت و فراز و نشیب هایی سخن می گوید که در طول ساخت این سریال با آن مواجه شده است و در عین حال چنین مطرح می کند: نمی خواهم وارد حاشیه های تولید این کار شوم؛ به جهت اینکه حاشیه های بسیار تلخی داشته ایم که دوست ندارم عنوان شود، اما به عنوان کارگردان وظیفه داشتم کار با کیفیت بسازم.

این شب ها سریال بانوی عمارت از تلویزیون پخش می شود؛ سریالی که با به تصویر کشیدن رنگ، معماری و فرهنگ دوره قاجار و فضای آن مقطع تاریخی، شاید کمی بتواند عادت و ذائقه ی مخاطب به سریال های آپارتمانی را تغییر دهد.

بودجه ای نداشتیم که از سوپراستارها استفاده کنیم حمیدنژاد در ساخت سریالش که موضوعات سیاسی در رنگ و لعاب آن مطرح بوده و نه محور، از بازیگران و نابازیگران جدیدی بهره برده است که اتفاقا برای مخاطب امروزی جذابیت دارند؛ بازیگرانی که برای روایت قصه کشته شدن ناصرالدین شاه و تلفیق آن با ماج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوست ندارم از تلخی «بانوی عمارت» بگویم

دوست ندارم از تلخی «بانوی عمارت» بگویم