مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 19:052018-12-18بين الملل

بیانیه مشترک وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه در پی نشست ژنو


وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه به عنوان ضامنین فرمت آستانه، نشستی سه جانبه و مشورتی را با استفان دمیستورا فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه ( 27 آذر 1397) برگزار کردند.

- بیانیه مشترک وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه در پی نشست ژنو وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه به عنوان ضامنین فرمت آستانه، نشستی سه جانبه و مشورتی را با استفان دمیستورا فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه ( 27 آذر 1397) برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در پی این نشست وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه ای بیانیه مشترکی را منتشر کردند که متن آن به شرح زیر است: 1- نتایج مثبت رایزنی هایشان با طرف های سوری درباره ترکیب کمیته قانون اساسی را ارایه کردند .

2- اراده خود را برای تسهیل آغاز به کار کمیته قانون اساسی از طریق تشریح اصول کلی و راهبردی آن بواسطه تعامل با طرف های سوری و نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه مورد تاکید مجدد قرار دادند که بر مبنای آن یک آیین کار به منظور تضمین فعالیت موثر و پایدار کمیته تدوین خواهد شد.

فعالیت کمیته قانون اساسی باید در فضایی همراه با مصالحه و مشارکت سازنده با هدف دسترسی به توافق کلی میان اعضای آن صورت پذیرد، به نحوی که نتایج آن بتواند حداکثر حمایت ممکن مردم سوریه را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه در پی نشست ژنو

بیانیه مشترک وزیران امور خارجه ایران، روسیه و ترکیه در پی نشست ژنو