مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 18:502018-12-18سياسي

کمیته امداد در زمینه اشتغال زایی موفق بوده است


سرپرست استاندار قم با بیان این که کمیته امداد در زمینه اشتغالزایی موفق عمل کرده است، گفت: کمیته امداد با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار دارد می تواند در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی در کنار دولت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید محمدرضا هاشمی ظهر امروز در گردهمایی معاونان و مدیران حوزه توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در سالن جلسات مجتمع فرهنگی معصومیه قم، با بیان این که دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی اجرای سیاست های مورد نظر را دنبال می کند، در ادامه اظهار کرد: کمیته امداد با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار دارد می تواند در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی در کنار دولت باشد.

وی با تقدیر از زحمات میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در راستای خدمت رسانی به نیازمندان قمی گفت: هزاران نفر از مددجویان استان قم طی هفته های اخیر برای زیارت امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

هاشمی با بیان این که کمیته امداد در ارائه آمارهای اشتغال زایی صادق بوده است، از دستاوردهای کمیته امداد در حوزه اشتغال زایی یاد کرد و افزود: بر اساس راستی آزمایی های انجام گرفته کمیته امداد در حوزه اشتغال زایی موفق بوده و جامعه هدف خود را ارتقا داده و این نشان از صادق بودن این مجموعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد در زمینه اشتغال زایی موفق بوده است

کمیته امداد در زمینه اشتغال زایی موفق بوده است