مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 17:512018-12-18بين الملل

در مصاحبه با «فایننشال تایمز»؛ جنیدی: اقدامات ضدایرانی آمریکا نامشروع است


معاون حقوقی رییس جمهور ایران در مصاحبه با یک رسانه غربی درباره مسائلی چون اقدامات نامشروع آمریکا علیه مردم ایران سخن گفت و به سوالات این رسانه درباره مسائل داخلی هم پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور ایران در مصاحبه با روزنامه فایننشال تایمز انگلیس، بر بی عدالتی و اقدامات نامشروع آمریکا علیه مردم ایران تاکید کرد و درباره مسائل داخلی ایران هم گفت که قانون اساسی ما هنوز هم به درستی اجرا نشده است .

معاون حقوقی رییس جمهور ایران با اشاره به اقدامات ضد ایرانی واشنگتن از قبیل خروج از قبیل خروج از برجام و بازگرداندن تحریم ها  گفت: از منظر حقوقی، آنچه که دولت آمریکا علیه مردم ایران انجام داده، نامشروع و از منظر اخلاقی نامشروع تر است .

لعیا جنیدی با اشاره به بازگرداندن غیرقانونی تحریم ها توسط آمریکا تصریح کرد: این اقدامات، بی عدالتی در حق مردم ایران است و آنها می بینند که اقتصادشان تضعیف شده و حتی دسترسی آنها به کالاهای اساسی هم هدف قرار گرفته است .

این مقام ایرانی به شکایت از آمریکا به دیوان بین المللی دادگستری و حکم اخیر آن اشاره کرد و گفت: آمریکا می داند که نمی تواند احکام دیوان بین المللی دادگستری را نادیده بگیرد البته شاید (توسل به دیوان) گزینه ای بدون نقص نباشد اما گزینه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مصاحبه با «فایننشال تایمز»؛ جنیدی: اقدامات ضدایرانی آمریکا نامشروع است

در مصاحبه با «فایننشال تایمز»؛ جنیدی: اقدامات ضدایرانی آمریکا نامشروع است