مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 16:562018-12-18سياسي

تبلیغات رسانه های معاند علیه کمیته امداد تاثیری نداشته است


رییس کمیته امداد خمینی(ره) گفت: در حالی که رسانه های معاند تبلیغات زیادی در سال جاری علیه کمیته انجام دادند و امسال مردم با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پرویز فتاح عصر امروز در همایش معاونین و رؤسای حوزه توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد در مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) با اشاره به قرار گرفتن کشور در یک پیچ تاریخی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از آخرین گردنه و پیچ تاریخی با سرافرازی عبور خواهد کرد و این نظام با عبور از این پیچ به پیروزی قطعی می رسد.

وی ادامه داد: اکنون در وضعیت حساسی قرار داریم و ماموریت کمیته امداد در این وضعیت حساس تر از هر زمان دیگری است، دشمن زندگی مردم را هدف قرار داده است تا مردم به خصوص قشر مستضعف به نارضایتی برسند، مقابله کمیته امداد با نقشه دشمن یک مقابله واقعی است.

رییس کمیته امداد افزود: این کمیته اکنون بار سنگینی به دوش می کشد، کمیته امداد نقش مردم داری و یتیم نوازی را بر عهده گرفته است، باید به دنبال بازکردن گره مشکلات مردم باشیم، جدایی مدیران از مردم یک چالش است.

فتاح استقامت و صبوری مردم ایران را زبانزد تاریخ دانست و تصریح کرد: مردم در این هشت ماه مشکلات اقتصادی را تحمل کردند، این نشانه تواضع و بزرگی مردم است، ولی باید مدیران شرمنده باشند و وظایف خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات رسانه های معاند علیه کمیته امداد تاثیری نداشته است

تبلیغات رسانه های معاند علیه کمیته امداد تاثیری نداشته است