مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 16:302018-12-18سياسي

دانشگاه های علوم پزشکی دین و اخلاق را جزو حوزه های تخصصی تعریف کنند


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: تقاضای من از وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی این است که حوزه های تعلیم، تربیت، دین و اخلاق را جزو حوزه های تخصصی تعریف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مصطفی رستمی در دومین نشست ادواری شورای عالی روسای دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق آمایشی وزارت بهداشت که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: حوزه پزشکی و سلامت را براساس مبانی دینی، از حوزه های عبادی می دانیم و در روایات می خوانیم که کسی که برای رفع نیاز یک بیمار تلاش کند حتی اگر موفق نشود، مثل روزی که از مادر متولد شده، از گناه پاک خواهد بود ، بنابراین برکات کار کردن در حوزه سلامت در زندگی و در پیشگاه خداوند، لحاظ خواهد شد.

وی تصریح کرد: علی رغم مشکلات مالی دانشگاه ها، روسای دانشگاه های علوم پزشکی در حوزه های فرهنگی و دینی، اقدامات تسهیل گر مناسبی انجام می دهند که باید از آنها تشکر کنیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به فرارسیدن روز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: سال 58 شهید مفتح در دانشکده الهیات دانشگاه تهران ترور شد و به شهادت رسید و به تعبیر یکی از دوستان، شهید مفتح، تنها رییس دانشکده ای است که در دانشگاه خودش ترور شده است و این روز را به درستی روز وحدت حوزه و دانشگاه نامید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های علوم پزشکی دین و اخلاق را جزو حوزه های تخصصی تعریف کنند

دانشگاه های علوم پزشکی دین و اخلاق را جزو حوزه های تخصصی تعریف کنند