مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 16:202018-12-18سياسي

بررسی مشکلات کولبری از منظر علمی در دانشگاه کردستان


رییس دانشگاه کردستان با اشاره به رسالت دانشگاههای نسل چهارم، گفت: رسالت دانشگاه نسل چهارم ایفای نقش در عرصه های اجتماعی و به عبارتی مسئولیت پذیری اجتماعی است کە دانشگاه کردستان نیز در این راستا ورود کرده و بە دنبال ارائه راه حل برای رفع مشکلات اجتماعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردین اخلاقیان امروز سه شنبه، 27 آذر در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: 40 سال پیش دانشگاه های کشور عمدتا وابسته به دانشگاه های خارج بودند و خوشبختانه امروز با توسعه علمی کشور، اکثر دانشگاه ها خودکفا بوده و رشته های مورد نیاز را در دانشگاه های دولتی داریم.

وی افزود: امروزه خوشبختانه دانشگاه های کشور به سطح بالایی از علمی بودن رسیده اند، چنان که سال گذشته بیش از 50 هزار مقاله معتبر از سوی نویسندگان ایرانی در دنیا منتشر شده است که خود نمود این توسعه علمی است.

رییس دانشگاه کردستان عنوان کرد: در سال های اخیر در خصوص آموزش عالی در کشور سرمایه گذاری زیادی شده و فعالیت های علمی دانشگاه افزایش قابل توجهی داشته که ناشی از استعداد جوانان کشور و فراهم کردن امکانات است.

وی با اشاره به اینکه چاپ مقاله، هدف نهایی نیست، گفت: چاپ مقاله توسط پژوهشگران نشان دهنده فعالیت و نقش دانشگاه در عرصه علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات کولبری از منظر علمی در دانشگاه کردستان

بررسی مشکلات کولبری از منظر علمی در دانشگاه کردستان