مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 16:002018-12-18اقتصادي

رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی همدان برقرار است


رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی استان برقرار است و البته قاعده نیز همینطور است که این دو بخش وابسته و مکمل یکدیگر باشند.

- استاندار همدان گفت: رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی استان برقرار است و البته قاعده نیز همینطور است که این دو بخش وابسته و مکمل یکدیگر باشند.

سعید شاهرخی در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان به مناسبت هفته پژوهش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه به مثابه یک پل ارتباطی بین تولیدکنندگان که یافته های خود را عرضه کردند با صاحبان صنایع و بخش خصوصی است وی در بازدیدی که از این نمایشگاه صورت گرفت شاهد برپایی غرفه هایی از بخش کشاورزی، یافته هایی درزمینه علوم پزشکی و سایر بخش های مورد نیاز استان بودیم که فعالیت های بسیار موثر و کاربردی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند تا دستگاه های اجرایی این محصولات را مشاهده کنند، عنوان کرد: نکته مهمی که به شدت پیگیری می کنیم این است که بتوانیم بین صنعت و واحدهای تولیدی و مراکز علمی ارتباط تنگاتنگی ایجاد کنیم چرا که این ارتباط می تواند منجر به استفاده بهینه از سرمایه های فکری و منابع مالی ما باشد و از منابعی که داریم حداکثر بهره وری را با کارهای پژوهش مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی همدان برقرار است

رابطه تنگاتنگی بین دانشگاه ها و مراکز صنعتی همدان برقرار است