مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 15:402018-12-18پزشكي

کمبود فضا در احداث پایگاه های اورژانس اصفهان


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به کمبود فضا برای ایجاد پایگاه های اورژانس، گفت: تنها رشته دانشجویی که بیکار ندارد مربوط به اورژانس پیش بیمارستانی است، - اما متأسفانه استان اصفهان در تربیت تکنسین های پزشکی دچار ضعف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، غفور راستین ظهر امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اورژانس پیش بیمارستانی یکی از واحدهای اصلی درمانی وزارت بهداشت و درمان است، اظهار کرد: ماموریت اورژانس از لحظه امدادخواهی در حوزه های تصادف ترافیکی و حوادث غیرترافیکی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته اورژانس اصفهان 206 هزار ماموریت انجام داد، افزود: از این تعداد 140 هزار ماموریت امدادخواهی شامل حوادث غیرترافیکی همچون بیماری های قلبی، آسم، مادران باردار و 60 هزار ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بود، همچنین 70 درصد حوادث ترافیکی مربوط به داخل شهر و 30 درصد دیگر حوادث ترافیک جاده ای بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به زلزله سال گذشته کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این حادثه از استان اصفهان 20 دستگاه آمبولانس عازم مناطق زلزله زده شد و همچنین یک بیمارستان 52 تخته خوابه برای امدادرسانی به بیماران احداث کردیم و خدمات رسانی تا نوروز 97 ادامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود فضا در احداث پایگاه های اورژانس اصفهان

کمبود فضا در احداث پایگاه های اورژانس اصفهان