مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 15:312018-12-18دانش

رتبه های برتر جشنواره حرکت دانشگاه ارومیه تجلیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حب نقی، رییس دانشگاه ارومیه از دبیران و اعضای منتخب انجمن علمی معماری و انجمن علمی مرتع و آبخیزداری این دانشگاه که در جشنواره ملی حرکت حائز ربته های برتر شده بودند، - رییس دانشگاه ارومیه از دبیران و اعضای منتخب انجمن علمی معماری و انجمن علمی مرتع و آبخیزداری این دانشگاه که در جشنواره ملی حرکت حائز رتبه های برتر شده بودند، تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حب نقی، رییس دانشگاه ارومیه از دبیران و اعضای منتخب انجمن علمی معماری و انجمن علمی مرتع و آبخیزداری این دانشگاه که در جشنواره ملی حرکت حائز ربته های برتر شده بودند، تجلیل کرد.

رحیم حب نقی با اشاره به اینکه دانشجویان سعی کنند در رشته های مورد علاقه خود فعالیت کنند، گفت: ماهیت انجمن های علمی دانشجویی فعالیت دانشجویان در زمینه رشته مورد علاقه خود است.

دانشگاه ارومیه نیزحمایت های مادی و معنوی از این انجمن ها را در برنامه خود دارد.

حجت الاسلام و غلامرضا کیومرزی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ارومیه نیز در این جلسه بیان کرد: این موفقیت انجمن های علمی بسیار ارزشمند است و هرگاه فعالیت های علمی با خلوص نیت همراه بوده،عبادت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه های برتر جشنواره حرکت دانشگاه ارومیه تجلیل شدند

رتبه های برتر جشنواره حرکت دانشگاه ارومیه تجلیل شدند