مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:512018-12-18بين الملل

تشکیلات خودگردان به همکاری امنیتی خود با اشغالگران ادامه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سامی ابوزهری سخنگوی حماس در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: ملاقات های حسین الشیخ رییس هیئت کل امور شهری تشکیلات خودگردان فلسطین با رییس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) گواه بی اعتباری موضع این تشکیلات .

- جنبش حماس دیدار های مستمر یک مسئول تشکیلات خودگردان فلسطین با رییس دستگاه امنیت عمومی رژیم اسراییل را بیانگر بی اعتبار بودن این تشکیلات دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سامی ابوزهری سخنگوی حماس در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: ملاقات های حسین الشیخ رییس هیئت کل امور شهری تشکیلات خودگردان فلسطین با رییس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) گواه بی اعتباری موضع این تشکیلات است و نشان می دهد که تشکیلات خودگردان به همکاری امنیتی خود با اشغالگران ادامه می دهد و لفاظی های آن فقط متوجه مقاومت و اهالی غزه است.

حسین الشیخ فاش کرد که روز دوشنبه نشستی اضطراری با مسئولان رژیم اسراییل درخصوص چند مسئله به ویژه حوادث کرانه باختتری رود اردن برگزار کرده است.

الشیخ گفت: این نشست به دستور ابومازن رییس تشکیلات خودگردان و بعد از دخالت های طرف های منطقه ای تاثیرگذار و به طور مشخص اردن و مصر و فشار بر کابینه اشغالگران برای متوقف کردن تنش زایی خطرناک و پرشتاب در اراضی فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان به همکاری امنیتی خود با اشغالگران ادامه می دهد

تشکیلات خودگردان به همکاری امنیتی خود با اشغالگران ادامه می دهد