مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:502018-12-18سياسي

گرامیداشت سالروز وفات حضرت معصومه(س) در قم


حضرت معصومه(س)، یک امامزاده عادی نیست بلکه جایگاهی ویژه در نزد خداوند و اهل بیت(ع) دارد و از تمام دختران حضرت موسی بن جعفر(ع) مقامش بالاتر است و حتی از میان تمام فرزندان این امام معصوم نیز برتر بوده و جایگاهی ویژه دارد.

- سخنران حرم بانوی کرامت گفت: حضرت معصومه(س)، یک امامزاده عادی نیست بلکه جایگاهی ویژه در نزد خداوند و اهل بیت(ع) دارد و از تمام دختران حضرت موسی بن جعفر(ع) مقامش بالاتر است و حتی از میان تمام فرزندان این امام معصوم نیز برتر بوده و جایگاهی ویژه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیها السلام، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در سالروز رحلت بانوی کرامت در جمع زائران و مجاوران در شبستان امام خمینی(ره) بیان کرد: این بانوی بزرگوار نگین شهر قم بوده و آثار و برکاتش در دنیا و به ویژه در ایران اسلامی و خاصه در این شهر مقدس گسترده است؛ این شهر در روایات موردتوجه ائمه معصومین بوده که نشان دهنده جایگاه این شهر است.

وی افزود: بر اساس فرموده امام رضا علیه السلام اهل قم انصار و یاوران اهل بیت(ع) هستند و همچنین امام صادق علیه السلام می فرمایند شهر قم آشیانه آل محمد(ص) و پناهگاه پیروان و شیعیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامیداشت سالروز وفات حضرت معصومه(س) در قم

گرامیداشت سالروز وفات حضرت معصومه(س) در قم