مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:452018-12-18سياسي

جمع آوری بیش از 3000 سند از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با اشاره به جمع آوری اسناد رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس گفت: تاکنون 3619 سند از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس بایرامی در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان در استانداری اظهار کرد: فاز مطالعاتی احداث پارک موزه بزرگ دفاع مقدس گیلان به اتمام رسیده است اما برای اجرای عملیات ساخت آن نیازمند مشارکت گسترده همه افراد هستیم.

وی ترویج فرهنگ بومی و ملی دفاع مقدس را از جمله اهداف ساخت پارک موزه گیلان دانست و گفت: پارک موزه های دفاع مقدس به عنوان یک نماد فرهنگی و اعتقادی دارای کاربردهای چند بعدی بسیاری هستند که به سبب دامنه وسیع خود، حوزه های متنوعی را تحت پوشش قرار می دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان بر لزوم تشکیل هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس گیلان تشکیل تاکید کرد.

وی با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس گیلان گفت: شورای علمی دانشنامه تشکیل و مسئولیت تدوین آن بر عهده دانشگاه گیلان واگذار شده است و تاکنون هزار و 23 مدخل برای آن مشخص شده است .

بایرامی با اشاره به جمع آوری اسناد رزمندگان گیلانی در دوران دفاع مقدس یادآور شد: تاکنون 3619 سند از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس جمع آوری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 3000 سند از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس

جمع آوری بیش از 3000 سند از رزمندگان گیلانی دوران دفاع مقدس