مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 14:302018-12-18اقتصادي

افتتاح پروژه بزرگ ERP در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش


شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با بیش از یک هزار و 100 شعبه فروشگاه اولین شرکتی است که موفق به پیاده سازی پروژه ERP و بهره گیری از این نرم افزار بین المللی مستحکم و تجربه شده در سطح فروشگاه و در دفتر مرکزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، پروژه بزرگ ERP در شعب فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در استان های گیلان و اردبیل با حضور مهدی فضلی مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ و هیات مدیره افق کوروش افتتاح شد.

مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در ابتدا، از انبارِ مرکزی فاز پایلوت پروژه ERP شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان گیلان بازدید کردند و با همکاران مستقر در انبار و شعب فروشگاه افق کوروش در این منطقه در مورد ابعاد و جزییات اجرای این پروژه بزرگ به گفتگو پرداختند و در ادامه از همکاران افق کوروش در استان های گیلان و اردبیل که با عشق، غیرت و صمیمیت موفق شدند آغازگر این پروژه بزرگ در این مناطق باشند، قدردانی کردند.

ایشان در مراسم افتتاح پروژه بزرگ ERP از اجرای موفقیت آمیز این پروژه بزرگ در شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ابراز خرسندی کردند و راه اندازی این پروژه بزرگ را برای اولین بار در افق کوروش به عنوان بزرگترین شرکتِ زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ به همکاران پرتلاش و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه بزرگ ERP در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش

افتتاح پروژه بزرگ ERP در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش