مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 13:502018-12-18سياسي

طولانی شدن تهیه شناسنامه باغات موجب از بین رفتن بسیاری از باغات شده است


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف شناسنامه باغات تهران، گفت: تهیه شدن شناسنامه باغات موجب از بین رفتن بسیاری از باغات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه شناسنامه تک باغات و اراضی مسجل در خصوص وضعیت باغات شهر تهران، گفت: ما در شهر تهران دو دسته باغ داریم.

باغات به هم پیوسته و انبوه مانند باغات کن، فرحزاد، سوهانک، ازگل و کوهسار که نیاز به تشخیص باغ و غیر باغ بودن در شورای شهر تهران ندارند و باغ بودن آنها مسجل است و باید برای آنها طرح های موضعی تدوین شود.

وی افزود: برای تدوین طرح های موضعی این باغات به هم پیوسته خوشبختانه با پیگیری کمیسیون های تخصصی شهرسازی و معماری و سلامت و محیط زیست به ویژه برای باغات کن و فرحزاد پس از رفت و برگشت های چند ساله طی ماه های گذشته طرح های تهیه شده به تصویب و ابلاغ رسید.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم در طول مدیریت شهری دوره پنجم با اجرایی شدن مفاد طرح های باغات پیوسته، فضاهای تفرجگاهی جذاب برای حضور مردم در این باغات و صیانت از آنها که در حال حاضر وضعیت نابهنجاری دارند ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی شدن تهیه شناسنامه باغات موجب از بین رفتن بسیاری از باغات شده است

طولانی شدن تهیه شناسنامه باغات موجب از بین رفتن بسیاری از باغات شده است