مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آذر 1397 ساعت 13:302018-12-18بين الملل

درخواست مداخله جویانه وزارت خارجه فرانسه درخصوص علت مرگ یک زندانی ایرانی


وزارت امورخارجه فرانسه در اقدامی مداخله جویانه خواستار ارائه توضیحات درباره مرگ یک زندانی ایرانی شد که به علت بیماری کبدی در زندان جان باخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امورخارجه فرانسه با انتشار یک بیانیه مدعی شد که وحید صیادی نصیری به دلیل فعالیت های سیاسی اش به زندان افتاده بود که در اعتراض به بازداشت خود دست به اعتصاب غذا زده و مرگ ناشی از این مسئله بوده است.

وزارت امورخارجه فرانسه در بیانیه مداخله جویانه خود خواستار ارائه توضیحات درباره مرگ وی و برقراری عدالت در این پرونده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این در حالی است که یک مقام آگاه در ایران با اعلام خبر عضویت وحید صیادی نصیری در گروهک تروریستی تندر، علت دستگیری وی را برنامه‏ ریزی برای انجام اقدامات ایذایی اعلام کرد.

این مقام آگاه به افزود: وحید صیادی نصیری اولین بار در سال 94 در استان البرز به اتهام عضویت در گروهک تروریستی تندر و برنامه‏ ریزی برای اقدام ایذایی دستگیر و به 5 سال زندان محکوم شد.

وی همچنین گفت: نامبرده با سپری کردن یکسال و نیم از مدت محکومیت، مشمول عفو رهبری شد و در اواخر سال 96 آزاد شد.

متأسفانه، وی پس از آزادی، مجدداً با اسامی مستعار آرش صیادی و شاپور ذوالاکتاف شروع به همکاری با گروهک تروریستی تندر کرد که با توجه به برنامه‏ ریزی گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مداخله جویانه وزارت خارجه فرانسه درخصوص علت مرگ یک زندانی ایرانی

درخواست مداخله جویانه وزارت خارجه فرانسه درخصوص علت مرگ یک زندانی ایرانی