مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 19:242018-12-17سياسي

نامه احمدتوکلی به وزیراقتصاد: مانع خصوصی سازی خسارت بار آلومینیوم المهدی شوید


اگر این آقایان خودشان بخواهند خودروی شخصی شان را بفروشند، آیا پیش از عرضه، آن را تعمیر نمی کنند و حتی ظاهرش را سروسامان نمی دهند؟ کاش به قدر خودروی دست دوم خودشان برای اموال ملت دلسوزی وجود داشت! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمدتوکلی در نامه ای خطاب به وزیر اقتصاد نسبت به واگذاری خسارت بار مجتمع آلومینیوم المهدی هشدار داد.

متن کامل نامه دیده بان شفافیت و عدالت به امضای احمدتوکلی به شرح ذیل است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر دژپسند                                                                                        وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی                                                                                     سلام علیکم 5 روز پیش در تاریخ 21/09/1397 سازمان خصوصی سازی در یک اقدام غیره منتظره، بدون آن که توضیحی درباره واگذاری خسارتبار و مسئله دار شرکت مجتمع آلومینیوم المهدی و به  اصطلاح طرح هرمزال در سال 1394 بدهد، به منظور آن چه وصول مطالبات خود از خریدار قبلی خوانده است فراخوان داده است.

این فراخوان یکبار دیگر در 24/09/97 در روزنامه تکرار شده و به داوطلبان خرید فقط تا فردا سه شنبه 27/09/97 فرصت داده است تا پیشنهاد خرید را بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه احمدتوکلی به وزیراقتصاد: مانع خصوصی سازی خسارت بار آلومینیوم المهدی شوید

نامه احمدتوکلی به وزیراقتصاد: مانع خصوصی سازی خسارت بار آلومینیوم المهدی شوید