مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 18:542018-12-17سياسي

توجه ویژه مقیمی به حضور جوانان و بانوان در پست های مدیریتی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شکرالله حسن بیگی عصر امروز در جلسه معارفه استاندار تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع محرومیت از چهره استان اظهار داشت: - مشاور استاندار تهران گفت: در زمان حضور مقیمی در استانداری به حضور جوانان و بانوان در پست های مدیریتی توجه ویژه ای شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شکرالله حسن بیگی عصر امروز در جلسه معارفه استاندار تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای رفع محرومیت از چهره استان اظهار داشت: باید گام های مؤثری برای توسعه استان تهران برداشته شود استانی که از نظر برخی شاخص ها محروم ترین استان های کشور است.

وی با اشاره به کمبود سرانه های درمانی و آموزشی در استان تهران بیان کرد: چالش اساسی کمبود تخت بیمارستانی در استان است ضمن اینکه با کمبود 32 هزار کلاس درس نیز روبه رو هستیم و بسیاری از مدارس با 38 نفر دانش آموز در هر کلاس و به صورت دو نوبت اداره می شوند.

حسن بیگی با بیان اینکه در طول 4 سال این مشکلات باید برطرف شود گفت: در دور دوم سفر به شهرستان های استان تهران از مراکز تولیدی و اقتصادی بازدید صورت گرفت و با توجه به استقرار 18 هزار واحد تولیدی و اقتصادی در استان این امر ضروری به نظر می رسید همچنین زیرساخت های شهرستان ها بازدید هایی صورت گرفت که نتیجه جلسات 16


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه مقیمی به حضور جوانان و بانوان در پست های مدیریتی کشور

توجه ویژه مقیمی به حضور جوانان و بانوان در پست های مدیریتی کشور