مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 17:552018-12-17سياسي

در قصه برجام بسیار درست و عاقلانه عمل کردیم


در قصه برجام ما بسیار درست عمل کردیم و تصمیم بسیار عاقلانه ای گرفتیم و رهبر انقلاب هم هوشمندانه هشدار داد که بروید و مذاکره بکنید اما بدانید که آمریکایی ها حقه باز هستند.

- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در قصه برجام ما بسیار درست عمل کردیم و تصمیم بسیار عاقلانه ای گرفتیم و رهبر انقلاب هم هوشمندانه هشدار داد که بروید و مذاکره بکنید اما بدانید که آمریکایی ها حقه باز هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری عصر امروز (دوشنبه - 26 آذر) طی سخنانی در پنجمین کنگره ملی سربازان صلح که از سوی خانه سرباز صلح ایران برگزار شد، با بیان اینکه عنوانی که برای من در دعوتنامه این برنامه اعلام شده و در آن ما را آیت الله خوانده اید، نمی پسندم، گفت: این کار مثل این می ماند که به یک سرباز بگویند ژنرال، من یک طلبه هستم.

این گونه القاب ما را مقداری بهم می ریزد؛ وقتی کسی به من بگوید آیت الله ، کم کم بادی به غبغب من می افتد و حال اگر کسی بعد از این به من بگوید حجت الاسلام فکر می کنم که او با من چه مشکلی داشته که چنین گفته است.

پس از آنجا که این القاب ما را بهم می ریزد از شما خواهش می کنیم که ما را بهم نریزید! وی با اشاره به اینکه برپایی عدالت از طریق صلح انجام می شود نه جنگ، اظهار کرد: من زمانی که قبل از انقلاب منبر می رفتم وقتی می خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در قصه برجام بسیار درست و عاقلانه عمل کردیم

در قصه برجام بسیار درست و عاقلانه عمل کردیم