مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 16:582018-12-17سياسي

مجموعه فرهنگی خوابگاه شهید اشرفی اصفهانی دانشگاه رازی افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه فرهنگی خوابگاه آیت الله شهید اشرفی اصفهانی دانشگاه رازی امروز دوشنبه 26 آذر با حضور حضرت آیت الله مصطفی علما، - مجموعه فرهنگی خوابگاه آیت الله شهید اشرفی اصفهانی دانشگاه رازی کرمانشاه امروز با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه فرهنگی خوابگاه آیت الله شهید اشرفی اصفهانی دانشگاه رازی امروز دوشنبه 26 آذر با حضور حضرت آیت الله مصطفی علما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

آیت الله علما در این مراسم اظهار داشت: این مکان مجموعه فرهنگی آبرومندی است و إن شاءالله که مبارک باشد و منشأ خیر، برکت، رحمت، تربیت، تزکیه، تعالی و فرهنگ باشد و از ظرفیت آن به خوبی استفاده شود.

آیت الله علما با تشکر از اعلمی آل آقا رییس دانشگاه رازی برای ساخت این مجموعه فرهنگی گفت: رسول گرامی اسلام (ص) هرجا که وارد می شد ابتدا مسجد می ساخت و این مهم بیانگر تآکید فراوان بر اجتماع مسلمین است و اساس آن نیز مسجد است.

امام جمعه کرمانشاه کتابخانه ها را نسخه ای مؤثر در تمام شئون زندگی دانست و بر رعایت ادب و اخلاق حسنه، استقبال شایسته از فرهنگ و دانش و بینش، بهره مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه فرهنگی خوابگاه شهید اشرفی اصفهانی دانشگاه رازی افتتاح شد

مجموعه فرهنگی خوابگاه شهید اشرفی اصفهانی دانشگاه رازی افتتاح شد