مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 15:592018-12-17سياسي

رفتار روحانیون باید نشانگر معارف الهی و برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) باشد


مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رفتار روحانیون باید نشانگر معارف الهی و برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام احمد حاتمیان پیش از ظهر امروز در همایش علما و روحانیون استان کردستان که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که برای ما ارزش تلقی می شود این است که در میدان مبارزه  با دشمن با استمرار راه شهیدان، زنان و مردان و جوانان گام بردارند و با امید به جوانان، با اعتقاد راسخ به باری تعالی و با پایمردی و بردباری مقاومت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که همانطور که در پشت جبهه یک نفر اسلحه بدست می گرفت 16 نفر باید او را پشتیبانی می کردند تا یک مجاهد در میدان بجنگد در میدان مبارزه تبلیغی نیز چنین است و باید بانوان و خانواده روحانیون آنها را یاری کنند.

وی با اشاره به نقش مهم همسران روحانیون در پیشبرد فعالیت آنها بیان کرد: قطعا بردباری خانواده و همسران روحانیون مایه آرامش و استقامت آنها خواهد بود.

مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: در کارهای ما نماد ایمان و باورهای ما وجود دارد و چون اعتقادات و باورها و نگرش هایی مبتنی بر اهل بیت داریم باید رفتارمان در حوزه های مختلف فردی و اجتماعی نشانگر معارف الهی و شناخت نورانی باشد که از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار روحانیون باید نشانگر معارف الهی و برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) باشد

رفتار روحانیون باید نشانگر معارف الهی و برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) باشد