مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 13:412018-12-17بين الملل

روسیه از همه شبکه های اجتماعی برای دخالت در انتخابات آمریکا استفاده کرده بود


بر اساس پیش نویس گزارش تهیه شده برای سنای آمریکا، روسیه از تمام شبکه های اجتماعی برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا استفاده کرده است.

- روسیه از همه شبکه های اجتماعی برای دخالت در انتخابات آمریکا استفاده کرده بود بر اساس پیش نویس گزارش تهیه شده برای سنای آمریکا، روسیه از تمام شبکه های اجتماعی برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک این گزارش توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده ها به نام گرافیکا در دانشگاه آکسفورد و بر اساس میلیون ها پست انتشار یافته در فیسبوک، توییتر و گوگل، برای کمیته اطلاعاتی سنا تهیه شده است.

به نوشته این گزارش، آنچه که آشکار است این است که تمام پست های منتشر شده در فضای مجازی در راستای منافع حزب جمهوری خواه و به خصوص دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بوده است.

ترامپ در کمپین های انتخاباتی خود محافظه کاران و رای دهندگان دست راستی را مورد نظر داشت و این پیام ها نیز در جهت تشویق این گروه ها برای حمایت از کمپین وی بوده است.

بر اساس این گزارش، برخی پیام ها برای ایجاد سردرگمی، بی اعتمادی و ناامید کردن افراد از حضور در رای گیری به نفع جمهوری خواهان انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از همه شبکه های اجتماعی برای دخالت در انتخابات آمریکا استفاده کرده بود

روسیه از همه شبکه های اجتماعی برای دخالت در انتخابات آمریکا استفاده کرده بود