مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 13:382018-12-17بين الملل

واشنگتن پست: ترامپ سبب تشدید تردید ها درباره آینده قدرت آمریکا شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، واشنگتن پست در یادداشتی تحلیلی-خبری درباره مواضع داخلی و خارجی دولت کنونی این کشور، به تشدید نگرانی ها در آمریکا درباره آینده قدرت این کشور در جهان پرداخته است.

- تارُر تصریح کرد: قطعا صحبت ها درباره افول جایگاه آمریکا به عنوان تنها ابرقدرت جهان، پیش از ترامپ وجود داشت، اما ریاست جمهوری دو ساله در هم و برهم او، بر وحشت واشنگتن درباره آینده قدرت آمریکا و چگونگی تلاش برای رهبری این کشور بر یک سیاره ی دچار چند دستگی، بیشتر افزوده یا حتی سبب شده است که این موضوع پیش آید که آیا اصلا آمریکا باید برای رهبری بر چنین سیاره ای تلاشی بکند .

وی در ادامه یادداشت خود به نشست جمعه هفته گذشته در اندیشکده شورای آتلانتیک اشاره می کند.

در این نشست، جیمز جونز ژنرال بازنشسته و مشاور امنیت ملی سال های 2009 تا 2010 رییس جمهور آمریکا که خودش رییس کنونی این اندیشکده است، گفته بود: یک باور ساده لوحانه در این کشور وجود دارد مبنی بر اینکه مقدر است که استیلای آمریکا (بر جهان) به برخی دلایل ابدی باشد، اما من فکر نمی کنم که چنین موضوعی صحت داشته باشد .

نویسنده یادداشت واشنگتن پست ادامه داد: شورای آتلانتیک که سازمانی است که عمیقا روی رهبری آمریکا سرمایه گذاری و تمرکز دارد، در حال برنامه ریزی برای طرح مجموعه جدیدی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: ترامپ سبب تشدید تردید ها درباره آینده قدرت آمریکا شده است

واشنگتن پست: ترامپ سبب تشدید تردید ها درباره آینده قدرت آمریکا شده است