مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آذر 1397 ساعت 13:382018-12-17پزشكي

تصویب ایجاد رشته مقطع کارشناسی ارشد کارآفرینی سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی در اولین نشست هم اندیشی مسئولان ستاد های کارآفرینی و اشتغال دانشگاه های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه حوزه اشتغال یکی از پیچیده ترین حوزه های سیاستگذاری است، - دبیر ستاد ملی کارآفرینی و اشتغال وزارت بهداشت با اشاره به تصویب ایجاد رشته مقطع کارشناسی ارشد کارآفرینی سلامت گفت: بیماری های جدید، سالمند شدن جمعیت و تغییرات فناوری در طب از مهمترین چالش های جهانی سلامت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی در اولین نشست هم اندیشی مسئولان ستاد های کارآفرینی و اشتغال دانشگاه های علوم پزشکی کشور با بیان اینکه حوزه اشتغال یکی از پیچیده ترین حوزه های سیاستگذاری است، گفت: تعدد ذی نفعان، تنوع دیدگاه های متعدد و متضاد گروه های مختلف و تاثیر متفاوت برخی عوامل از جمله فرهنگ و ساختار های اجتماعی از عوامل پیچیدگی اشتغال محسوب می شوند.

دبیر ستاد ملی کارآفرینی و اشتغال با بیان اینکه طی سال ها نگاه به موضوع اشتغال تک بعدی بوده است، تصریح کرد: اشتغال، مساله ای کاملا بین بخشی است و باید همه ارگان ها برای تولید، اشتغال و کارآفرینی تلاش کنند.

میرزابیگی افزود: در گذشته، ایجاد بنگاه های زود بازه یا اعطای تسهیلات و به تعویق انداختن مساله به امید یافتن راه حل بهینه، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ایجاد رشته مقطع کارشناسی ارشد کارآفرینی سلامت

تصویب ایجاد رشته مقطع کارشناسی ارشد کارآفرینی سلامت